topbella

Thursday, January 27, 2011

Rinduuunyaa..............

rindunya....aku rindu pd alunan ayat2 al-Quran,...aku rindu pd solat jemaah...aku rindu pd alunan zikir2 yang syahdu...aku rindu mendengar tazkirah2...aku rindu mndengar nasihat...dan yang aku rindu iala pada ALLAH dan RASULULLAH...hari ni aku tlh melepaskn sesuatu...sesuatu yg ak da mula menyayanginya walaupun dia bknlah seorg insan yg sepatutnya aku sayangi....kali aku kena ttp pndirian...aku kena berubah..menuju ke arah yg lebih baik...tp aku akui bhw aku sememangnya syg pd 'dia'...'dia'...dia tlh muncul dlm hidupku sebulan yg lalu...walaupun perkenalan kami singkat tp perasaan 'itu' telah wujud...dia bknlah seorg insan yg aku damba sblum ini..dia juga x memiliki ciri2 idamanku...tetapi sifatnya yg mgambil berat terhadap diriku membuatkan aku jatuh cinta...tp malangnya dia bknlah cinta pertamaku....tp aku kena lpskan dia...walaupun aku syg pda dia tetapi rs cintaku pd penciptaKu lebih kuat...apa yang aku cter nie...argghh..aku...aku...tak mahu mengharapkan lagi apa2 pun daripada insan yg bernama leleki terutama sekali cinta...sbb aku tahu aku x lyk untuk mndpt cinta terutama sekali dri insan yg bernama suami...cintaku terhadap insan yg bernama suami tlh aku cemarinya dgn cinta yg palsu...aku juga x mngharapkan sbuah perkahwinan...sbb aku tahu aku x lyk lg utk memiliki cinta dan kasih syg dir insan yg bergelar suami...huh...buat masa sekarang aku nk tumpukan perhatian pd pelajaran dan ibadahku...aku nk memiliki cintaNya...aku rindu padaNya...aku rindu untuk merintih padaNya...aku sudah terlalu jauh dariNya...aku ingin kembali kpdNya...Ya Allah, hanya padaMu aku serahkan sgala urusan hidupku,jodohku dan matiku...andai ditakdirkan aku x lyk utk mendpt cinta yg ikhlas dri seorg insan yg bergelar suami aku redha...dan andainya aku jga x lyk utk memiliki kebahagiaan itu aku juga redha...andai aku ditakdirkan utk tinggalkan dunia ini lebih awl, Ya Allah Engkau ampunkanlha segala dosaku dan terimalah taubatku ini, Ya Allah....aku sgt merinduiMu.............

About Me

My photo
we share this blog.. so the blog has 2 owner~